EXPO Throwdown #12

Další Throwdown je klasický couplet, který testuje základní pohyby typické pro sport – pull, push, squat – a to, jak v nich je atlet efektivní. Aby byl efektivní, musí v pohybu umět dýchat, musí si umět stanovit tempo, musí vědět, co si může dovolit.

#12 také nepřímo testuje robustnost aerobního systému. Silnější aerobní systém umožní atletovi během 60s pauzy mezi částmi rychleji regenerovat. A výkon zopakovat v opačném schématu. 

Good luck!

For Time

15-12-9 Chest to Bar

9-12-15 Thruster

+

60s rest

+

15-12-9 Thruster

9-12-15 Chest to Bar

@53/35kg 

Time Cap: 12:00

Sport verze:

Pull Up místo Chest to Bar

Thruster @43/30 kg

Vybavení

Osa, hrazda, časomíra.

Průběh workoutu

Atlet začíná workout po odpočtu 3, 2, 1. Časomíra běží od 0 dál.

Atlet provede 15 C2B, 9 Thruster, 12 C2B, 12 Thruster, 9 C2B, 15 Thruster. Ihned po ukončení posledního opakování Thruster běží „REST“ o délce přesně 60s. Po 60s pokračuje atlet v druhé části, kde schéma zůstává stejné, ale jsou zaměněné cviky.

Časomíra je zastavena přesně po ukončení posledního C2B.

Varitanty – „strict“, „kipping“, „butterfly“ jsou možné.

Poznámka: je možné použít ochranu rukou (mozolníky). Není možné použít mozolníky v kombinaci s další úpravou povrchu hrazdy (omotání hrazdy páskou).

Pull Up – opakování začíná ve visu s propnutými pažemi, opakování končí s bradou viditelně nad úrovní hrazdy.

Varitanty – „strict“, „kipping“, „butterfly“ jsou možné.

Poznámka: je možné použít ochranu rukou (mozolníky). Není možné použít mozolníky v kombinaci s další úpravou povrchu hrazdy (omotání hrazdy páskou).

Thruster – atlet provede Front Squat (přední dřep), který v jednom plynulém pohybu přechází v pozici s činkou nad hlavou.

Opakování začíná ve spodní pozici dřepu s činkou na ramenou, opakování končí s činkou v Overhead pozici (činka nad hlavou, činka v ose těla). Plná extenze kolen, kyčlí a loktů je požadována.

Varianty – žádné jiné varianty pohybu (Front Squat + Push Press, Front Squat + Push Jerk atd.) nejsou přípustné.

Poznámka: Squat Clean jako první opakování je přípustný.

Skóre

Skóre je celkový čas (čas první části + 60s + čas druhé části) ve formátu mm:ss (např. 09:37).

Při naplnění Time Cap je skóre 12:00 + 1s za každé nedokončené opakování.

Standardy

Chest to Bar / C2B – opakování začíná ve visu s propnutými pažemi, opakování končí dotykem hrazdy částí hrudníku pod úrovní klíčních kostí.

Throwdown běží od 18.11. do 22.11.2021 do 22h.

Svoje skóre vlož do formuláře níže:

EXPO Training
info@expotraining.cz